Dance Shuffle


(bukan aku)

Tak taw ler kalu korunk ekceli da dengar ker tak pasal dance type nie yang bergelar "shuffle" or "shuffling". Aku mula2 tau pasal tarian nih lepas wat program Expose untuk Astro Prima channel 105 yang berfokuskan tentang tarian "shuffle" nih. (Gi check TV schedule korunk) Tarian nih banyak menumpukan pada gerakan kaki yang lincah dan rancak dan kebiasaannya diiringi lagu-lagu upbeat. Skit2 pada tangan dan gerakan tubuh.

Ada lar skali tuh aku gi program team building kat Penang tempoh ari then ada satu malam pesta muda-mudi. Time aku menari tu aku ditegur oleh member2 mengatakan diorunk recognize my dance as "shuffle".Pastuh baru lar aku bleh kaitkan bahwa slama nih aku mnari dok tarian ni ghupernyer. Kalo nak taw lebih lanjut, korunk gi cek kat youtube or wikipedia.

No comments:

Post a Comment