Stacy & Nubhan - Ada Cinta di Hari Raya - Indera

Tetiba aku berminat nak blog tentang Stacy & Nubhan setelah sekian lama meninggalkan demam AF. I'm not fanatic. But disebabkan adanya drama "Ada Cinta Di Hari Raya" yang akan disiarkan oleh Astro di Syawal ini (mengambil populariti lagu "Ada Cinta" yang dinyanyikan oleh mereka dalam salah satu konsert AF yang lepas), so aku pun Google lagu tema ni dan dapat lah kat jiwang.org. First2 dengar lagu ni aku rasa funny but as I warmed up listening to the song, barulah aku boleh accept kombinasi dua penyanyi berbeza etnik tapi sama hati. But still, the video clip macam takde keserasian. Mungkinkah hanya kerana ia suatu drama swasta? Dalam Google2 itu aku found out this two blogs on Stacy & Nubhan fanatics, http://sabunfc.blogspot.com dan http://abgmanz360.blogspot.com. Rupa-rupanya pasangan comel-lote itu dipanggil SABUN! Dirty thought!

p/s: Argh! Nak kena cari masa plak nak update links to the all-new blog list! Time check!

3 comments:

  1. x sedap lagu nih...
    hahahaah....

    ReplyDelete
  2. memang x sedap pown..haha..jgn mara..

    ReplyDelete
  3. tak suka main jauh2..syuh..syuh..

    ReplyDelete