Movies Yang Baru La Ni Sempat Tengok (draft tapi nak publish gak)

Sisterhood of Travelling Pants 2 - The sequel memang besh! Actually tengok yang the first movie after watching Gossip Girl. Movie yang melahirkan Serena van der Woodsen (Gossip Girl), Ugly Betty dan Gilmore Girls. Yang sorang lagi tak kenal. Tapi cam penah tengok from one of good drama series gak. Memang suke dengan Greek elements cam dalam movie Mamma Mia gak.
Borat - Waaa!!! Jangan tengok ini cerita depan budak2, memang 18 ke atas. Seelok-eloknya jangan tengok with your parents gak. Gerenti blush punyer. Nude scene, improper language, hisy, kalau masuk QA memang sebulan ar edit ini cerita saja (kononnyer la digimik-gimikkan). Oh inilah rupernyer Borat yang dimahsyurkan sangat tuh.
Ice Princess - Actually takder lar perasaan sangat nak tengok cerita ni but then dah my sis bawak pulang citer ni macam tertarik plak nak tengok. Memang inspirational ar citer. And best tengok bile korang rasa lonely giller (Sobsob) But memang two thumbs up gak ar movie ni sebab buat aku bertepuk-tepuk tangan dan gelak sorang2. Isyh, isyh, isyh. Aku rasa bersemangat kembali!
Bratz - Kahkahkah! Aku beli citer ni sebab nak kasi adik aku tengok (And secretly, aku nak tau citer ni setakat mana la bagusnyer) Well, mula-mula tu memang aku rasa FAKE giller citer ni tapi aku bawak bersabar dan buang rasa racist aku terhadap citer ni and after that baru la aku boleh enjoy skit2 citer. Alhamdulillah aku berjaya menghabiskan jugak tontonanku walaupun aku rasa cam nak tembak jer director citer ni.
Yet to watch: Igor, Twilight, Bolt, Antoo Fighter, Dance Flick, Star Trek (yang ada Sylar alias Gabriel from the Heroes series berlakon jadi Spock! Kahkahkah)

2 comments:

  1. kai i da tgk twilight...3/5 stars...hahahha...but i like da romatic part in dis movie lor...huhuhu...nak2 lagi part bercinta atas pokok....hahaha...

    ReplyDelete
  2. i thought cite nih best psl action die
    hmm....maybe different person got diff perception

    ReplyDelete